Messi Test Ediyor Dünyanın En Hafif Kramponu

3924 izlenme Süre: 0:21
Sitemize, 26.02.2011 tarihinde eklendi.

Messi Test Ediyor Dünyanın En Hafif Kramponu videosu

Yorumlar


Çisem dedi (20.05.2011):
krponu kess top gibi..:))) montaj bu montaj bu..:))))
Ateş dedi (20.05.2011):
lan nerdeyse ucuyo dceksnz (:
Hürmüz dedi (20.05.2011):
<------------- Beğenirseniz sevinirim lütfen biraz destek :)
Battal dedi (19.05.2011):
ronaldinho 100 çeker buna yediler herifi ...
Jasmin dedi (19.05.2011):
kmedisiniz ya :D mesii yetenek diilmiş :D ronaldonun yaptığı ne ya asıl ronaldo yetenek diil :D sırf hırs ve fizik gücünden başka bişe diil. a gerçekten ikiside şuana kadar gelmiş en büyük yıldızlar izliybildiğim için çok şansılım gerçekten hiç bi yıldız bu kadar devlı her maçta üs düzey oynıyou adlr hiç bi maçı boş geçmiyo ya gol ya asist yapıyolar. a messi gerçektn çok seri ve peş peşe süper ad geçi ronaldoda bileğini süper kuıllanıyo fiziğiyle birleşince süper hareketler çıkıyo..
Bünyamin dedi (19.05.2011):
montaj diyenler..ad parayı ürüyo ya siz ? ,)
Akın dedi (19.05.2011):
mal ad utanmasa kenidini sektirtecek
Muhterem dedi (18.05.2011):
Şafak öle olduğunu nerden blysn (:
Nihad dedi (18.05.2011):
paylaşıcak şey mi kalmadı ? admin grup adına göre şeyler paylaş !!!
Sertab dedi (18.05.2011):
messiye artist diyen ronaldo ya ne demeli peki ...dünyanin suan en iyi futbolcusudur kendisi ronaldo ise iniestanin ardindan bana göre 3. dür
Seyit dedi (17.05.2011):
MoNtajjjj :D
Refik dedi (17.05.2011):
ulan krponu montajlıyosunuz bari gölgesini yapın
Ayberk dedi (17.05.2011):
kmedisiniz ya :D mesii yetenek diilmiş :D ronaldonun yaptığı ne ya asıl ronaldo yetenek diil :D sırf hırs ve fizik gücünden başka bişe diil. a gerçekten ikiside şuana kadar gelmiş en büyük yıldızlar izliybildiğim için çok şansılım gerçek...
Hadiye dedi (17.05.2011):
ohaaaaaaa
Behiye dedi (16.05.2011):
ufacık boyuna bakmadan ronaldoya kafa tutuyo sıpa ya
Selami dedi (16.05.2011):
tir bok
Devrim dedi (16.05.2011):
bu ne anlar krpondan hafiflikten :P
Altın dedi (16.05.2011):
messi yetenek değil bunu aklınıza sokun messiciler sadece boyu küçük aralara iyi sıvışıyor y bi bok olduğundan değil messi 1970 li yılların futbolcusu gibi aynı izlerken zevk vermiyor a ronaldoda her sey var her sey
Çevrim dedi (16.05.2011):
der mann kann nichts moruk ya ich hasse den beste ist c. ronaldo und Q7 moruk die sind die besten
Vahit dedi (13.05.2011):
://.facebook/pa
Sema dedi (12.05.2011):
Ayakkabilar gercekden süper, bizim sabri'de kullanior ve sutlari artik kaleyi buluyo. =))
Türkan dedi (09.05.2011):
???????? bni ekleyin :D

Yorum Yapınız:






Rastgele Videolar

Bu videolar ilginizi çekebilir.
01:40hababam - cici kızlar hababam - cici kızlar
4 ay önce 2874 izlenme
00:41recep&senai recep&senai
4 ay önce 620 izlenme
05:48acayip bişey acayip bişey
4 ay önce 1384 izlenme
5:22Uçağın Camına Kuş Çarptı Uçağın Camına Kuş Çarptı
3 yıl önce 2824 izlenme
3:27Maskotların Sakarlıkları! Maskotların Sakarlıkları!
3 yıl önce 1681 izlenme
5:25'Kediler Cumhuriyeti' Kuruldu! 'Kediler Cumhuriyeti' Kuruldu!
3 yıl önce 2704 izlenme
3:16Japonların İlginç Oyunları Bitmiyor Japonların İlginç Oyunları Bitmiyor
3 yıl önce 1589 izlenme