KÂBE İÇİN DÜŞÜNÜLEN DEV PROJE 3D GÖRSEL EFECT İLE

2617 izlenme Süre: 3:04
Sitemize, 14.03.2011 tarihinde eklendi.

KÂBE İÇİN DÜŞÜNÜLEN DEV PROJE 3D GÖRSEL EFECT İLE videosu

Yorumlar


Cemile dedi (20.05.2011):
Allah Azze ve Celle razı olsun kardeşim
Ateş dedi (20.05.2011):
in..inşaALLAH
Feriha dedi (20.05.2011):
yuhhhhhhh derim yani buna sessiz kalırsa arapların başbakanı (r.t.e.) ayıp eder. kabenin etrafındaki yapılar osmanlı devleti yaptırdı ne yapmaya çalışıyor bu araplar anlşıyorum. osmanlı devletinin yapılarını tek tek yıkıp yok ettti yetmezmi. bırakında bari o kalsın lan satışçı araplar
Aycan dedi (19.05.2011):
Rabbim sizlerden razı olsun..........
Günal dedi (19.05.2011):
çok güzel bir proje inşallah hayata gecer allah rızası için... söz konusu kabe oldu mu hiç bir yapı gelmez gözume .. yetmiyo şimdiki hali taşımıyo kontenjan ı bu proje ile hac a gideceklerin sayısı da otomatikmen 3 kat artar en az inşallah yapımı olur allah muvaffak eylesin.. bunun osmanlı ile alakası yok olması gereken proje bu ise uygulanmalı...
Melis dedi (19.05.2011):
in inş
Mürüvvet dedi (18.05.2011):
a su anki haliyle cok güzel...göze hos geliyo bu proje..a yeterince degistirilmis zaten...degismesini istemem
Cem dedi (18.05.2011):
Allah razı olsun...
Çiler dedi (18.05.2011):
Allah Azze ve Celle razı olsun değerli kardeşim.
Burhan dedi (09.05.2011):
gitmek isteyen herkese Allah[cc]nasip etsin.
Belit dedi (06.05.2011):
ALLAH RAZI OLSUN

Yorum Yapınız:






Rastgele Videolar

Bu videolar ilginizi çekebilir.
4:31Yetenek Sizsiniz - Bulgaristan Yetenek Sizsiniz - Bulgaristan
4 yıl önce 3624 izlenme
01:40hababam - cici kızlar hababam - cici kızlar
4 ay önce 2872 izlenme
00:41recep&senai recep&senai
4 ay önce 619 izlenme
05:48acayip bişey acayip bişey
4 ay önce 1384 izlenme
4:03Sevimli Dostlarımız Sevimli Dostlarımız
3 yıl önce 1482 izlenme
3:30Uçağın Camına Kuş Çarptı Uçağın Camına Kuş Çarptı
3 yıl önce 2823 izlenme